سیستم حفاظت پیرامونی فنس هوشمند میکروفنی

توضیحات سیستم

حصار پیرامونی اولین مانعی است که یک متعارض ، خرابکار ، دزد حرفه ای و یا تروریست آموزش دیده با آن مواجه می شود بنابراین هوشمندسازی محیط پیرامون و بازدارنده بودن آن اولین مرحله حفاظت از هر مکانی می باشد .
سیستم حفاظت پیرامونی فنس هوشمند میکروفنی یکی از سیستم های پیشرفته تولید شده توسط این مجموعه می باشد . این سیستم برای حفاظت از انواع دیوار ، فنس و نرده محیطی و مشخص کردن ناحیه تعارض طراحی شده است و در حال حاضر از فرودگاه ها ، زندان ها ، پایگاه های نظامی ، بناهای تاریخی و بسیاری از مکان های تجاری،  مسکونی و صنعتی در سراسر جهان محافظت می کند .
پردازشگر مرکزی و نرم افزار این سیستم قابلیت اتصال به دیگر سیستم های امنیتی از قبیل CCTV را دارا بوده و در نوع پیشرفته تر ، مدیریت کلیه تجهیزات و سیستم های امنیتی دیگر را نیز بر عهده دارد .

عملکرد سیستم

محیط حفاظت شده به مناطقی با متراژ ۱۰ تا ۲۰۰ متر تقسیم می شود تا محل مورد تعارض به درستی شناسایی شود . طول این مناطق براساس اینکه آیا از دوربین های مداربسته ، پروژکتورها و سیستم های صوتی جهت حراست و کنترل این محیط استفاده می شود یا خیر ، تعیین و طراحی می گردد . سپس بر روی حصار هر زون کابل میکروفنی خاص و با سنسورهای میکروفنی نصب می گردد . که سیگنال های صوتی و لرزشی حصار را به طور کامل پردازشگر زونها ارسال می کند . هر دو منطقه یا زون توسط یک دستگاه پردازشگر کنترل شده و یا تجزیه تحلیل سیگنال های سنسورها و تفکیک سیگنال های ناشی از تعارض مانند بریدن ، بالا رفتن ، تخریب پایه ها یا دیوار و … از سیگنال های باد و باران سایر نویز ها هر نوع تعارض و وارد کردن هر نوع آسیب به خود سیستم را مشخص کرده و به مرکز کنترل اطلاع می دهد .

ویژگی های سیستم

  •  قابل اتصال به حصار موجود
  • تشخیص برش ، صعود و تخریب
  • قابلیت ارتباط با سیستم های حفاظتی و مدیریت و کنترل آنها
  •  نرخ تشخیص بالا
  •  پردازش دقیق سیگنال های دیجیتال
  • کمک به مدیریت و متمرکز و مفید نیروهای حراست
  • تعمیر و نگهداری آسان